lördag!

Hej sötnosar! Har packat klart nu tror jag, egentligen behöver man ju inte ha med sig så mycket eftersom det enda man gör är att åker skidor och chillar på kvällarna, men de ska bli så grymt kul asså! Idag ska jag nog träffa sannis och vi ska nog gå till kungsmässan eller så, eller så drar vi till simhallen, var aslänge sen jag var där, haha! :) Nu ska jag äta frulle sen städa lite i mitt rum, asstökigt, ovanligt.. Men vi hörs senare, ska ta med mig datorn och hoppas att det finns internet på tåget och i åre! Kameran är iaf med så det blir mycket bilder! Xoxo


Gör mig glad? (a)
Postat av: Jakubmaryam

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-01-04 @ 07:57:50
URL: http://jakubmaryam.blogbow.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0