mondaaay

Hejbloggen! Idag började vid 20 i 1 och slutade kl 2, sjukt nice! Och jag sov till kvart över 11 idag också, skulle egentligen gå upp halv 10 för att hinna plugga men har antagligen stängt av alarmet i sömnen, haha :)
Efter skolan gick jag och lämnade tillbaka filmen sen gick jag hem, ska snart börja plugga också, usch, låter som jag pluggar typ 24/7 verkligen, haha, sen ikväll är det träning, ska bli grymt kul, har inte tränat sen onsdags och man blir grymt sugen på att spela handboll när man ser alla andra göra de typ ju, så de ska bli skitkul!
Köpte faktiskt nötter idag också, ska försöka vara lite nyttigare, även om jag bröt mitt godisförbud efter fyra dar.. Men ska försöka att inte äta så mycket iaf!


 

galet bra låt!
måns zelmerlöw - imopssible



Vännen, du är grym!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0