söndag och troligtvis skola imorgon.. -.-

Har nyss kommit in efter att sålt gt, grymt duktig är jag, är fortfarande dock nyvaken så ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag ringa sanna sen blir det match, ikväll med säkert, ska vara med klaris då! Aranäs till elitserien?! Jaja, hade gött! pusss, förresten, sanna hade lagt ut en asful bild på mig på hennes bdb, inte okej bruuuschan, inte okej, ♥



Oj, söt bild jag hittade på mig och pilleman, från i våras typ


Gör mig glad? (a)
Postat av: sarah

haha, jag ser lite borta ut?

fast det gör ju du med så det gör ju inget =)

2010-02-28 @ 14:27:04
URL: http://sillypilly.blogg.se/
Postat av: sarah

sv; heheheheheheheheheheh

2010-03-02 @ 18:24:32

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0