tredje dagen i paradiset



Asså ni fattar int hur sjukt vackert det är här asså!
På toppen är man övanför molnen och de är så jävla fint så de finns inte, men när man åker ner åker man ju igenom målnen och då blir de dimmigt som fan men annars är de gör nice!
Har åkt en svart backe idag också, inte för att jag direkt åkte men, haha seriöst ni skulle sett! Den var gör isig så skulle jag åka på sidan ner för jag var så jäkla rädd, så ramla jag, och åkte på rumpan hela vägen ner, och skidorna bara flög och stavarna flög, heeeeeeeeeela vägen! Men jag kännde mig inte så ensam för alla ramlade och åkte ner på rööööven typ, haha! Bilden är från idag, visst är det fint? Hörs imorgon, nu ska jag gå in och duscha sen ringa några.
Hur har ni de förresten, är ni också i fjällen? =)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0