you'r the one and only

Tjaaaaabloggen! Kom nyss hem, åt på en asmysig restaurang, och så va de skitgo mat också! :)
Pluggade lite innan också, känner att jag kan de väl helt okej, ska försöka att inte få ig på detta kemiprovet iaf..
Nu sitter jag och får snart ryck på min dator, trådlöst är ju värdelöst! Eller de e ju gött att slippa sitta på en plats hela tiden, men datorn blir mycket segare så bilddagboken typ dampar sönder -.-
Imorgon börjar vi 10 så de e nice, synd bara att vi missar handbollen, ville ju träna ju! Men så jag hinner nog blogga imorgon innan jag drar till skolan, om jag inte är lat, hinner ju inte ens sätta igång datorn på morgonen för jag försover mig alltid.. Men nu ska jag försöka komma in på bilddagboken sen ska jag kolla om man kan kolla grays anatomy på datorn, missade ju det idag :'(
Men vi hörs senare sötnosar, massaaapussar! ♥


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0