friday baby

Lisa gick hem runt 6 ungefär, för det är sm tidigt imån, men jag ska inte med.
Men det har varit en bra dag, träffade henne runt halv 3 typ, så skulle vi gå till öb, men vi kom inte mer än halva vägen tills jag stanna och ; NEJ, SERIÖST, JAG KAN INTE GÅ MER, JAG HAR KRAMP I TÅRNA.
Och så försökte lisa med att jag kunde sitta på hennes rygg hela vägen, jag ba, haha, inte en chans!
Så vi gick till ett gatukök och värmde oss, (men vi åt inte) sen gick vi in i alla affärer som fanns på vägen hem för att vi skulle värma oss, så passade vi på att köpa bullar också, och när vi kom hem blev de film te och bullar, mys!
Vi började med att se austrailia men den va seg så vi såg the hottie and the nottie ist, men det har varit en kanondag idag!
Ska kolla lets dance med familjen om en stund, så det blir en lugn kväll, sen imorgon åker jag och kanske brur till farmor och farfar, älskar att åka dit, man behöver inte tänka då, alla problem bara försvinner.
Så härligt, och så ska vi kanske träffa Elvira, våran kusin som vi inte har träffat på länge, hon är 2 år och supersöt!
Så vi ska bara vara hos dom och ta det lugnt och så, blir mys faktiskt =)
Sen på söndag vet jag inte vad jag ska göra på dagen, men på eftermiddagen ska jag träffa sannapanna!
Och måndag är det skola, saknar klassen ♥



Fyller ut med en bild på mig och emma ♥


Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

riktigt heta!

vi får träffas snart igen sötnosen :) (L)

2010-01-08 @ 19:33:26
URL: http://emmaabg.blogg.se/
Postat av: rebecka (svar)

okej :) vad roligt ;) vad gjordet du och "kompis" haha :D jag ska väl sitta vid tv och datan tror jag ;) haha när man kollar på TV4 är det ju för fan reklam hela tiden, så det är bra att gå till datan i pauserna, eller hur? :D haha göra i helgen då? vadå lång kommentar? ;)

2010-01-08 @ 19:55:53
URL: http://downup.blogg.se/
Postat av: rebecka (svar)

låter skoj de :) imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. är väl med ngn kompis tror jag ;)

2010-01-08 @ 21:27:32
URL: http://downup.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0