jag är lycklig

Hejbloggen!

Sorry för en kass uppdatering men har inte varit hemma mkt idag, eller jag var hemma och plugga ngn timme sen träffa jag alicia på stationen så stack vi till kungs :)
Vi kollade i affärer, snackade och tog en chai, har aldrig druckigt det innan och usch, de va inte gott.. haha, men de va en asbra dag, tack för dagen vännen, du är bäst!
Kom hem för en timme sen kanske, och har inte hunnit göra så mkt, sitter och väntar på att sverige ska spela..
Dom förlora ju igår och de sög ju, men idag ska dom vinna, de va ju skitspännande i slutet! ;o
Slänger in några bilder som jag och aliciaa tog idag också, hörs senare, xoxo ♥







Lite överredegerade men. lovveeeu!


Gör mig glad? (a)
Postat av: Syednatalia

Great site and interesting informations. THX!

2011-03-30 @ 12:15:16
URL: http://syednatalia.blogbow.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0