måndag!

Chuue! ♥
Sjukt dålig uppdate igår men orkade verkligen inte, och mådde inte så bra igår heller.
Men idag mår jag sjukt mycket bättre, helt okej dag idag, första 2 lektionerna fick vi plugga till soprovet imån, sen va de handboll, men jag alicia sanna och oscar va inte med, så vi pluggade lite sen plattade vi oscars cruuuuls!
Han blev skitsnygg och han funderar på att permanenta de platt också, nicee!
Sen va de mat och så hade vi matte och spanska sen slutade vi, gött att sluta tidigt på måndagar, sen stack jag ida och lisa hem till lisa, åt där, pluggade lite sen gick dom till konfermationen och jag hem, har inte varit hemma speciellt länge men ska snart sätta mig och plugga, hela mitt liv är plugg.. Haha ne men de blir gött imån när det är över!
Lägger upp et videoklipp som jag glömt att lägga ut för några veckor sen lite senare! :)
Hoppas alla haft en kanon dag, love ♥



Alicia och jag idag :)



Världens goasteee!

Gör mig glad? (a)
Postat av: sannis

han blev ju så jävla snygg !

måste göras om<3

2010-01-27 @ 20:20:08
URL: http://ssannaandreasson.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0