monday

Tjuuue sötnosar!
Slutade 2 idag så det är asgött, förra terminen hade vi ju bild sista lektionen så vi slutade fyra, men de har vi inte denna terminen, nice! :)
Så jag gick hem och så, sitter i soffan och tittar på bobster, haha, finns nada på tv på eftermiddagarna..
Ska nog kolla lite på so som vi har till nästa vecka också, prov, på historia, haha, tråkigt som f*n!
Ikväll är de träning så ska bara ta det lugnt tills dess.
Och idag skulle mamma lämna tillbaka tunikan som jag köpte, men de va ju rea så fick inga pengar tillbaka, men kan kan typ få något annat som kostar lika mycket eller så, så åker nog till stan i helgen en stund och kollar om det finns ngt fint där
Och t shirten finns inte i butiken heller, men jag ska kolla på kungsmässan annars får jag väl vänta till v 11, haha :)
Ha de bäst sötnusar, love u all ! ♥


Gör mig glad? (a)
Postat av: L I S A G - foto & vardag

jättefin bloggdesign du har :D

2010-01-18 @ 15:59:29
URL: http://galien.blogg.se/
Postat av: emma

vem ska du t gbg med ? ;)

för om du inte vet än, så kanske vi kan ? <3

2010-01-18 @ 16:01:01
URL: http://emmaabg.blogg.se/
Postat av: Carolina [TÄVLING PÅGÅR OM ETT HANDSMYCKE]

Jag designar smycken och har hakat på trenden med handsmycken. Lottar ut ett denna veckan i bloggen, så är du intresserad av att vara med så kolla in min blogg :)

2010-01-18 @ 16:10:53
URL: http://caroflina.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0