new york ♥

Har aldrig varit där, men den senaste tiden har jag kollat lite bloggar som har varit där.
Och det är helt sjukt vad fina saker dom har fått med sig hem, och mycket billigare är det ju där också, dock kostar det ju mycket att ta sig dit..
Någon gång innan jag fyller 16 ska jag försöka komma dit!
Eller london, men det är ju dyrare där och new york är mycket större och mycket roligare att uppleva.
Det vore ett minne för livet att åka dit, bara shoppa och kolla på alla gula taxibilar, haha! =)
Men det finns så mycket fint där så det är helt sjukt, och så mycket folk, loveit!
Nästa julklapp , en resa till new york!





Usch vad jag vill dit nu!


Gör mig glad? (a)
Postat av: EMMA

Bara så du vet, det kommer vara as kvavt och du kommer dö av värmeslag ibland. Jag var där 2008, det är jätte coolt och såå, men åk inte dit bara för att shoppa.

Btw, du är en jävla äckel fitt fjortis.

2010-01-11 @ 21:30:50

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0