orkade inte blogga igår..

Kände verkligen inte för det, men vi spelade lika igår iaf!
Vi ledde typ hela matchen men dom kom igen, aja, vi spela sämre andra halvlek men första spela vi bra.
Bra spelat igår tjejer!
Vaknade runt 10 idag, så kollade jag på en film och så, nu ska jag göra iordning mig sen ska jag träffa lisa.
Idag är det första gången vi var med varann för ett år sen!
Eller vi tror det är idag, om det inte var den 5, men vi kunde inte träffas den 5 så vi träffas idag ist.
Vi ska gå på stan och så, sen är vi säkert ute i världens härligaste väder!
Solsken och snö, helt underbart!
Men jag kände att jag har varit inne på datorn ör mycket den senaste tiden, så jag ska inte vara inne så mycket idag, så vi hörs ikväll eller imorgon.
Vad ska ni göra idag?



Jag älskar dig vännen, glöm inte det.
och förlåt för allt!


Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

Åh vad härligt när man börjar umgås med vänner som man tappat bort lite igen!

Fin blogg du har förresten

2010-01-08 @ 17:23:54
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0