outfit

 

Hej sötnosar, förlåt för sämst uppdatering, men jag har haft fullt upp ända tills nu, och om knappt 20 minuter ska jag ta bussen till stationen sen ska jag träffa alicia!
Igår var det en grymt bra dag, först var de skola som vanligt, helt okej, fredagar är goa för då slutar vi tidigt och börjar rätt sent, eller ah, vi har sovmorgon iaf, och konstigt men alltid när vi har sovmorgon kommer jag försent typ ;s
Skitsamma, efter skolan gick jag hem och packade lite och så, sen gick jag hem till alicia, vi bara chillade och åt pannkaker med grymt mkt socker! Asgött ♥
Sen runt 5 typ gick vi till kungsmässan, träffade martin och oscar där och gick lite där med dom och snacka och så.
Gick hem till sanna sen, åt där och sen vidare till martin där han och oscar va, sen kom de massa andra goa människor, vi kollade skräck också, the ring 2, sjukt äcklig är den, men kul varde iaf!
Sen runt 11 hämtade sannas mamma oss så åkte vi hem till henne, snacka och somna på typ 10 minuter, haha.
Vaknade la två gånger mitt i natten av en viss hermansson snacka i sömnen och typ skrek.. haha =)
Sen vaknade jag av att sanna tog kort på mig på morgonen, yey!
Gick hem, fixade mig och nu sitter jag här, och ska snart springa till bussen för jag och alicia ska köpa present till ida som fyllde år och ska ha typ tjejmiddag idag,  trevligt :)
Kommer hem runt halv 11 eller så ikväll så bloggar nog då, tar med mig kameran också!
Kisses

Gör mig glad? (a)
Postat av: BY FANNY

härligt , allt bra ? (:

2010-01-30 @ 18:28:37
URL: http://fannyofswe.blogg.se/
Postat av: helene

hihi, tack! :) vad gör du idag då?

2010-01-31 @ 13:25:33
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0