pay back bitch

Mår mycket bättre idag, så tänkte slänga in ett inlägg.
Dock är jag inte redo att sätta på telefonen, så om ni som känner mig vill något så är det bara att ringa hem nummret, är hemma till kanske 5-6, för då ska jag träffa sanna, saknar den tjejen grymt asså! ♥
Har nyss ätit lunch, har också varit ute och åkt pulka med lilla emma, älskar att passa henne, hon gör mig så glad.
Nu ska jag ta det lugnt, läsa lite och så, sitter fortfarande utan smink och ofixat hår, men spelar roll
Ska bli skönt att börja skolan imorgon faktiskt, ha något att göra, få skratta och le lite! :)
Även om plugg och sånt suger, och att gå upp tidigt..



En bild från i somras när jag och bror va och hälsade på i deras sommarstuga, så sminkade jag emma!
Hon är mycket sötare utan smink men hennes ögon blev riktigt fina =)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0