skiiiitväder

Bara för att det är massa snö kan inte jag åka till felicia sen ;/
Träffade ju dom förut men då var vi bara på kungsmässan och gick runt där, sen när jag kom hem så kunde inte pappa sjutsa mig för vädret, skitväder! Även fast jag älskar snö men (a)
Får se om jag träffar ngn som bor nära sen, sarah kanske, får se, annars blir det en lugn kväll med film och så, love ♥
Ska se Austrailia tror jag, har fått den av felicia!
Dehär är säkert skittråkigt att läsa, haha, men skitsamma, skriver bara av mig, behövs ibland!
Nu smsade sarah, så ska träffa henne iaf, men bara en stund, hon åker till sälen imån, kommer sakna den skiten!
Men vi ska iaf åka pulka, så mogen är jag, 14 år, =)
Men vecka 7 drar jag och familjen och en annan familj till åre, gaaaaaaaaalet kul ska vi ha !




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0