thursday

hejbloggen !
Vaknade runt 11 och jag har redan ätit frukost och så, good =)
Idag ska jag bara vara hemma, städa mitt rum, och duscha och lite annat så, känner mig så ofräch.
Och då måste jag städa rummet och så också, man kan ju inte duscha och vara inne i ett smutsigt rum, tycker jag iaf (a)
Sen vid 5 är det handbollsmatch, även fast jag inte spelat så myckte handboll dom senaste tre veckorna så är jag jävligt taggad!
Dom vi möter är rätt bra och vi har vårat andra lag, men de har dom också men det ska bli skitskoj, va längesen ja spela match!
På måndag är det skola igen, och de ska bli kul att träffa alla, men sovmorgonen är ju som bortblåst, men man vänjer sig efter någon månad!
Nu ska jag börja städa mitt rum, hörs när jag är klar.
xoxo



Bild från nyår, så jävla söt är hon!
Kände bara för att lägga upp den ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0