today is a good day!

Ska träffa emma idag, hon kommer hit, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något kul blir det säkert.
Ska möta henne vid stationen och så går vi nog till kungsmässan, sen tar vi bussen till my place!
Det är ju snöstorm ute, skulle sålt gt idag men pallade inte sälja så mkt, ingen har typ skottat och hur lätt är det då liksom? ;o
Ska försöka ladda batteri till kameran också, så tar kanske lite bilder, om de funkar!
Mitt rum behövs verkligen städas också, men det får vänta, nu ska jag lyssna på musik och göra iordning mig!
jag längtar till 20 januari, monnneyyyy!
Statistiken går neråt nu igen, gillar ni inte min blogg? ;(
Jaja, xoxo



Bild från igår, gais och frölundaa ! ♥
Haha, pontus mössa och halsduk, men snygga är dom.
Nästa vecka får jag min svea mössa, ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

kul ska det bli !♥

2010-01-06 @ 11:54:29
URL: http://emmaabg.blogg.se/
Postat av: Rebecka (svarar)

förstår att du hade en bra måndag :D jag mår fin fint ;) och i morgon börjar skolan... göra resten av dagen då? :) Haft en bra jul förresten? :D

2010-01-06 @ 15:12:43
URL: http://downup.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0