träning imån, wiiiiiihuuuu

Äntligen ska jag få träna igen, har ju varit jätteförsyld i typ 2 veckor, sen hade vi uppehåll en vecka så har inte tränat på tre veckor, så imån blir det träning och det ska bli galet kul! ♥
Ska lägga mig snart faktiskt, träningen börjar 11 så ska upp vid nio, sen ska jag och lisa ta ett extra hål i öronen, har ett i varje, men ska ta ett till!
Sen vet jag inte vad vi hittar på, går väl på stan en stund också, ska nog köpa ett par leggings med nitar på, om det är rea på dom fortfarande, har typ inga pengar så de är rea som gäller för mig nu, haha :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och smsar lite.
Första dagen på året har varit bra, riktigt bra, tack för en bra dag bästis!
Vad har ni gjort idag? =)






Bild från när jag var med sara, några dagar innan julafton tror jag :)

Gör mig glad? (a)
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

sv; tack så mycket sötnos!=)

2010-01-01 @ 23:30:06
URL: http://hotvogue.blogg.se/
Postat av: stina

kan inte du läsa/kommentera/följa min blogg ,så gör jag det med din ?;DD

2010-01-01 @ 23:30:53
URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0