bilder från idag

Hejsan sötnosar! Sorry att jag inte bloggade innan men glömde av det, hihi :$
Men idag vid 2 träffade jag julia, så cyklade vi till hanhals, som tog typ 25 minuter på 5 kilometer, inte dåligt! ;) Amanda och lisa tog moppen för dom är så tjocka, hihi, men dom kom lite senare än oss, vi chillade bara där, tog lite bilder, solade osv..Badade inte för det blåste så förbannat mycket! ;o Har packat och varit och handlat lite tills imorgon. Åker ju imorgon på morgonen och kommer hem på måndag, så kommer inte kunna uppdatera. Men mötte upp lisa nyss och vi är hemma hos mig nu, vi lyssnar på musik och bara chillar på dillen. Här kommer lite bilder från idag iaf.





Jag och julia sötnos! Kolla hennes blogg här förresten =)









Tack för dagen!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0