kvällen!

Lisa och Johanna kom till mig runt 5, då var de lite kasst väder så vi bestämmde oss för att köra till hemmakväll, eller jag fick cykla medans dom fisarna åkte moppe, men jag fick åka hem sen så då blev de jämt. (a)
Vi hyrde en skitdålig film och en bra film, vi visste inte att den var dålig asså, typ the ring, tvåan är ju skitbra och trodde ettan va lika bra, men den sög. Sen hyrde vi taken med, om ni inte har sett den, se den! Grym! Fick med oss Ben & Jerry half baked och någon phis food eller va den hette, görgoa iaf! Glömde kameran så blev inga bilder men en go kväll med goa brudar! Nu snackar jag med lisa bästis på msn sen ska jag nana, puss ♥



Mitt i alla sommarbilder fick det bli en vinterbild.


Gör mig glad? (a)
Postat av: Eskilselina

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-06-10 @ 09:16:04
URL: http://eskilselina.bloglyric.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0