pay back is a bitch



Tjeenixen bloggis! Är hemma hos sarah nu, hon plattar mitt hår, lyyyyx asså.. Vi ska ta lite tuffa bilder och sånt, sen ikväll ska vi se dear john! Inte sett den innan så får hoppas den är bra, alla säger ju att den är skitbra så har höga förväntningar, haha. Någon av mina läsare som sett den? Är den bra? Sarah ska sova hos mig också, skitnice! Men jag bloggar lite senare när vi är hemma hos mig! Hoppas det blir bättre väder nästa vecka, detta vädret suger ju! Jaja, men hoppas ni mår bra. Puss på er

Gör mig glad? (a)
Postat av: S O F I A ♥

Hej! Har gjort din design nu. Kolla in på min blogg för att se lite, skicka ett mejl till mig sen om du blev nöjd och om jag ska sätta in den=)

P u s s

2010-07-25 @ 20:14:15
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: S O F I A ♥

SV: okej..det får du välja själv:)

2010-07-25 @ 23:07:17
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0