saknar redan min bästis



Saknar dig redan mitt hjärta, hoppas du har det bra

Godmorgon bloggen! Sovit gott? Det har jag, vaknade vid elva. Gick upp och hoppa in i duschen, rakade benen osv..Idag åker vi ju till bohuslän! Ska bli så grymt kul, och vädret är mycket mycket bättre idag så hoppas vi får en kanonvecka! Och såklart ska vi träffa hampus och dom där, som vi gör varje år! Ett till plus är att min saknade felicia kommer upp på tisdag och ska stanna till torsdag. Ska bli super! ♥
Nu har jag tagit på mig och ska snart sminka mig lite sen ska jag packa klart det sista, sen åker vi nog vid ett eller något tror jag! Men datorn hänger med så det blir såklart ett par uppdateringar och massvis med bilder! Åh gud vad jag är glad nu! Älskar denna veckan!! Ska se om jag hinner få in ett till inlägg innan vi drivar, outfit kommer iaf upp! Men annars bloggar jag när vi kommit upp ikväll, ska göra lite saker på vägen.. Men ha det kanon för det ska jag ha. Masssoorr med pussar ♥


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0