jag älskar er























+ caroline almkvist som tog den sista bilden!

ni är så underbara, kan kalla alla mína bästa vänner för ni är så jävla äkta. jag är så glad att jag har vänner som er, för utan er hade jag nog mått skit. ni gör mig glad och jag älskar att umgås med er, symd bara att alla träffar jag inte så ofta, men jag vill att ni ska veta. att jag älskar er så otroligt mycket tjejer. hoppas ni förstår hur viktiga ni är för mig. ni är verkligen äkta vänner och skulle aldrig svika. det vet jag.


Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

älskar dig sofia!

vi kmr ha det super imorgon. <3

2010-06-27 @ 17:58:04
URL: http://emmaabg.blogg.se/
Postat av: lisa

du är underbar!

jag älskar dig <3

2010-06-27 @ 18:35:23
Postat av: sara phillips :)

i love u gumman!

2010-06-27 @ 21:23:24
Postat av: sarah

du är så sjukt bra ,

älskar dig ngt otroligt mycket .

du e guldvärd ! <3

2010-06-29 @ 13:31:39

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0