lyckat!



Bilden är tagen från Julias blogg.

Imorgon är det klassens dag som gäller, har det en gång om året precis innan avslutningen. Egentligen skulle vi åkt till stranden och grilla, bada och bara chilla. Men eftersom det är så sjukt dåligt väder och kommer bli det hela veckan. Även på avslutningsdagen så ska vi kolla på film i skolan på någon stor duk tror jag och sen käka pizza i stan. Slutar klockan ett imorgon också. Lyckat! Men det blir säkert mysigt, hellre de än sitta på stranden under ett paraply.. Right?
Imorgon ska jag lämna in min mobil också, eftersom jag inte kan ta emot sms och den är helt wierd så måste jag lämna in den, hoppas jag får tillbaka den innan vi drar till Grekland. Pusss!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0