ni är bra endå





Jag älskar dig alicia! Du är en underbar vän och jag kommer sakna dig som in i helvette. Grym är du.

Två bilder från tidigare, sorry om jag haft världens dåligaste uppdatering men har inte hunnit oså. Vi slutade runt typ halv 12 och jag grät typ när vi sa hejdå till alla, även om vi kommer träffas i sommar, men jag åker ju och så imorgon så.. Idag har vi bara slappat, carro och becca var här förut och nu är jag hos felicia med henne och lisa, vid 6 drar vi ner till Tio Peppe för mat med goa brudar, sen kanske det blir skumdisco, har inte snackat med sanna och får inte tag i henne så jag har ingen aning hur de blir med det. Men du kan la höra av dig om du vill ses om du ser detta :)
Nu chillar vi bara framför mtv, ganska skönt faktiskt, är gör trött för vi har bara sovit 5 timmar inatt, hahah, men det ska bli jättenajje ikväll iaf! Får se om det blir något inlägg senare eller imorgon innan vi åker till flygplatsen, kanske kan slänga in något inlägg från Pontus Ipod eller något men annars kommer lisa och felicia hålla igång bloggen! Nästa inlägg från mig kanske blir i Greeeekernas land. Puss sötnosar
Btw, caroline almkvist har tagit bilderna, mer finns på facebook!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0