nice



Mina rayban är hittade av världens bästa bror, tack lillen!

Kom hem från stranden nyss, sara skulle grilla med några kompisar ikväll så då ska jag träffa min pilleman, blir mys. Kanske sover hos henne eller om hon sover här, får se, ska ju sälja gt imorgon så får se hur det blir med det. Men det har varit en kanonmysig och kul dag med sara! Var jättelängesen vi sågs va kul att ses idag igen, vi har snackat massa och solat, hoppas jag fått lite färg iaf! Har tagit jättemånga bilder också, såklart glömde jag mitt minneskort (igen!!) till min kamera men hon hade med sig sin systemkamera så vi använde den. Sen satte vi oss på glasscafet och tog en glass innan vi tog bussen hem. Tack för en kanon dag sara, det gör vi om snart. Jag älskar dig! Bilder kommer när hon skickat, och då lovar jag att lägga upp dom. Är så dålig på att ladda upp bilder men ska börja bli bra med det nu! Dom kommer antagligen imorgon. Ikväll ska jag som sagt träffa min pille, får se va vi hittar på men nu ska jag bara chilla. Pussar ♥


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0