regnregnregn

Hej bloggen! Ligger i min säng nu och smsar lite och sånt, har äntligen fått mobil, eller jag fick låna lukas typ urgamla men den funkar prima! Sarah kom inte förut, för jag kom på massa saker jag var tvungen att göra inann jag skulle iväg till träningen, jag cyklade iaf ner vid åtta och så träffade jag mina goa brudar, har saknat er jättemycket verkligen! Skitkul att träffa er igen ♥ Efter träningen hängde lisa med hem en stund, snacka bara lite och sånt, sen drog hon vid nio och jag har tagit det lugnt sen dess. Imorgon ska jag träffa klara som jag inte träffat på länge heller, om det blir fint väder ska vi ner till havet annars får vi se vad som händer! Men kanske kommer lite bilder, vi får la se! Höres då




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0