sov länge idag!



Mamma och jag i Grekland, jag är blekis i ansiktet, hihi!
Jag älskar dig!

Hej bloggen! Idag sov jag länge faktikt, eller till 10 men de är länge för mig, däcka runt 12 så har sovit 10 timmar idag, skitnice. Men de är värsta konsitgt, för när man är hemma är man mycket tröttare än när man är utomlands, liksom i Grekland vaknade jag och såg aspigg ut, nu ba, eh snygg tjej typ. Okej ni kanske inte fattar men ja..
Idag ska jag träffa lisa, vill åka och bada men det har vi inte tid med nu, måste fixa en sak till ******* och det är lite brådis med det! Ska försöka sola lite iaf, så inte brännan försvinner! ;)
Kanske ska träffa alicia en timme eller så senare också, får se om jag hinner med det. Men nu ska jag fixa frukost och ringa och väcka lisa, puss på er!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0