sunday

Tjenis penis! Sitter här i mitt stökiga rum och lyssnar på musik. Borde verkligen städa för det ser ut åt a hellvette. Heheh, men det är så tråkigt och så orkar jag inte, och så har inte julia hört av sig. Den korven, så får se vad som händer idag, funderar på att hyra en film med min söta bror, isåfall blir det nog Avatar, ingen av oss har sett den så det blir nog bra. Fast först ska jag nog städa mitt rum, aa, fast ne. Asså shit jag är sällskapssjuk, plus att jag inte kan smsa eller ta emot sms, har ingen kontakt med omvärlden liksom då. Totaly sick! Kanske ringer sanna syster senare och se om hon vill träffa moi. Hoppas ni haft en bra helg. Men vi hörs, chao!


Gör mig glad? (a)
Postat av: Caroline

fin bild där :D <3

2010-06-06 @ 17:30:17
URL: http://carolinealmkvist.blogg.se/
Postat av: victoria

vart har du köpt din bikini? :)

2010-06-07 @ 20:15:10
Postat av: Critiques

Greetings. This site is so full of information

2011-01-20 @ 17:38:07
URL: http://critiques.blogimagine.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0