update

Hej! Kom hem för en halvtimme sen ungefär, dom skulle käka nu så jag stack hem. Är fortfarande jättetrött så ska nog vila ikväll om jag inte träffar alicia en stund senare, får se när hon kommer hem! Det blir iaf en lugn kväll för mig. Ska bli skönt faktiskt, och i morgon ska jag försöka sova längre än till åtta, haha!

Men iaf, hade de skitkul med brudsen förut, vi fikade, var ute i solen, spelade kubb och gick runt och snackade och så. Min kamera hade inget batteri så de blev inget med det, ska köpa nya batteri i veckan i think! Måste säga också att på fredag åker jag lisa och felicia iväg till sunsvall där felicias släkt bor, ska vara där i 6 dagar tror jag, ska bli jättemysigt! Och då tar jag med mig kameran iaf. Nu ska jag kolla lite bloggar och sånt, puss!



Bild från en mysig kväll vid ån med min bästa vän!

Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

ring när du ser detta <3

2010-06-27 @ 18:46:36

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0