chaaaaaa ! eller ngt..

Är hemma nu, hann inte blogga efter matchen för hade bråttom till stationen.. Vi vann iaf! Jag och sanna bestämmde att åka till universeum och de va onödigt gjort för de va riktigt tråkigt, va kanske där i typ 40 minuter, sen gick vi runt lite vid liseberg och letade efter någonstans att fika, hittade såklart inget så vi tog bussen till nordstan och fika där! Sen kollade vi lite sen tog vi tåget hem, köpte hårfärg till sanna sen hem till henne, käkade, färgade hennes hår och kollade på melodifestivalen ofc, hon färgade det ljusare och jag tyckte det blev feejnt! =)
Jag funderar också på att färga mitt hår faktiskt, fast brunt, vet inte heller om jag skulle passa i det men man måste ju chansa, isåfall blir det nog om någon vecka eller så när jag fått mina pengar, vad tycker ni?
Sen runt kvart i 10 stack jag hem och nu sitter jag och lyssnar på justin bieber, beroende ♥



Funderar på denna färgen, eller kanske lite ljusare?





Gör mig glad? (a)
Postat av: sannis

färja det brunt !

2010-03-07 @ 09:52:39
URL: http://ssannaandreasson.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0