dont live your life, live your dream

Ligger i min soffa nu med täcke och kudde och myser med mig själv, mysigt? Kan jag inte direkt säga! ;)
Har iaf drogat sönder justin bieber hela kvällen, smsat, snackat på msn osv.. gött! ska snart sova tror jag, är skittrött, imorgon får jag se vad som händer, ska iaf träffa lisa och felicia så ska vi kolla på när vårat lag spelar match, vid ett någon gång tror jag de e, vi hade en match på morgonen imån också, men den var inställd för dom vi skulle möta hade dragit sig ut, segt! Men endå gött att man slipper gå upp klockan 6 =)
Måste nog plugga lite imorgon med, matteprov på fredag, wiiiiie. Godnatt ♥



bild på linus och mig från åre när vi åkte lifteeeen, saknar dig plutten!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0