...

Shiit va jag har tröttnat på min header och design nu, asså den är ju fin och så men har tröttnat på den, känner att jag vill ha en annan färg också på designen, typ svart, brun eller grå blandat med rosa typ, skulle va ballt =)
Kan ju heller inte göra designer själv, så någon som har lust att hjälpa mig, får länkning ? (a) skulle va skitgulligt!


Gör mig glad? (a)
Postat av: sarah

jag tror inte att jag kan hjälpa dig , för då måste man pilla och hålla på asmycket . för det gjorde jag jag typ tryckte på allt möjligt och kollade om det var den färgen på rätt sak . hehe , skulle du vela hjälpa mig med att få texten i mitten ? för jag kan ju det , men det blir ju inte det atomatiskt ? <3

2010-03-04 @ 20:13:44
URL: http://sillypilly.blogg

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0