glömde skriva om igår!

Yes, vi var ju hos becca och carro igår, dom har fyllt år nyss så dom hade typ som en tjejmiddag, så skulle man vara utklädd till ngt, och jag sanna och alicia var ofc power puff pinglorna, va annars liksom!? =)
Vi kom dit vid sju, så käkade vi tacos, snackade och det blev sjukt mycket skratt, sen körde vi jag har aldrig och hade de bara sjukt kul! Tack för kvällen brudar! Hade ingen kamera för hade inget batteri, som vanligt, så det blev inga bilder, men ska fråga julia eller caroline om dom kan skicka lite pics, kolla in julias blogg btw! Hon skriver om lite allt möjligt, mode vardag osv, här!

Blir en lugn kväll idag, kolla på film och så, tagga inför matchen imån bitti! Sen ska jag träffa saknade sara phillips som jag inte träffat på år! På kvällen blir det movietajm med lisa och felicia, grym dag! Måste nog klämma in lite plugg där också, ligger lite efter i matten om man säger så, heheh (a)



Alicia & jag igår, bjuuuder!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0