måste hänga med i svängarna lite!

Ska vara lika bra som alla andra bloggare och skriva lite om melodifestivalen, först blev jag skitsur att anna vann, hennes låt var ju helt okej men asså ne gilla inte henne alls, hon skulle verkligen inte ha vunnit, den som skulle vunnit va eric eller darin, erics framträdande eller va man ska säga va ju skitballt! Men darin hade mer fin låt eller så, salem al fakir va ju hur gullig som hellst! Han låt va okej men asså jag typ dog för han hade sjuukt fina ögon, någon som också märkte de ? (a)
Ola var också bra, synd bara att han fick så lite påäng...
Jaja, jag tyckte iaf eric va bäst, hur jävla snygg som hellst och låten va kanon! Han hade nog kommit längre i eurovision än vad anna hade kommit, de e bara vad jag tror, vi får ju se hur de går :)




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0