torsdag

Hej bitches! Sorry för dålig uppdatering och jag vet att min blogg suger just nu, men har inte tid liksom, hahah (a)
Idag var det iaf en grymt bra dag, har varit hyper hela dagen typ, no:n och hemkunskapen var lätt bäst! Och ovanligt att jag och alicia glömmer riset så det bränns som vanligt, haha, de skulle typ va inne i 12 minuter och när de hade gått 20 så kom vi på de, mvg på de asså, yey! Nej men de blev gött endå! Det gick bra hos tandläkaren oks, fick ta massa bilder och sånt, lite läskigt men det gick rätt fort endå! Sen stack jag hem till sanna och då käkade vi lite, fayyyta! Sen snacka vi bara och så, sen iväg till matchen, förlora med 2 mål, men de va endå grymt bra spelat tjejer! Kom nyss hem och ska snart hoppa in i duschen, sen kolla bella&tyra show om de funkar, ngn som vet om de funkar om man börjar kolla typ 20 över ? .. Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen, see ya! ♥



Emma & jag i somras

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0