home



Hej sötnosar! Kom hem från stan nyss, mötte upp mamma vid karma så gick vi in och satte oss, ett grymt mysigt cafe i kungsbackas innestad för er som inte vet de! ;)
Och karmas ceasar sallad är ju inte att leka med asså, underbart go är den! Menmen, vi satt där i en och en halv timme ungefär, så hjälpte mamma mig lite med matten och sånt, eftersom det är prov imorgon och jag kunde inte allt så ah. Känner att jag behöver ett vg i matte eftersom jag har den gröna boken som är den lättaste, hah, men vi får la se hur det blir med det. Men det var iaf jättemysigt, snart ska jag hoppa in i duschen sen blir det att chilla resten av kvällen. Kul att det kommit så många nya läsare btw! Hoppas ni stannar ♥
Om det är något annat ni tycker jag ska skriva mer om så är det bara att skriva en kommentar, pussar!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0