hos feliciababeee

Hejjbabys! Är hos felicia nu, och vi kom hem från skövde vid kvart över ett. Har haft en sjukt rolig helg! Först kom vi till skövde vid 11, sen chilla vi lite på hotellet och käka och sånt, sen vid ett två igår stack vi till Arena skövde där dom hade ett upplevelsebad, och fyfan va roligt det va asså! Var bättre än skara seriöst, dom hade grymt roliga rushelkanor och så hade dom något som hette vildforsen och de va en fors som var skitströmt och det va hur kul som hellst, skratta så mycket så fick ont i magen. Hihi, men efter det stack vi till hotellet och chilla där och bara snackade bara, skönt att man kan prata om allt med er tjejer! Vid 7 så gick vi och käka thaimat, de va då jag mobilbloggad en snabbis, orkade inte skriva för skriver så segt på Iphone. Sen luffade jag och sanna runt lite i Skövde och så hade vi prisutdelning och sånt för det var ju avslutning. Nu kommer vi inte vara ett lag längre.. Eller jo men vi ska ju slåss ihop med 94-93 orna så det är inte bara vi längre men hoppas det blir bra endå!

I all fall, nu är jag hos felicia och vi har nyss käkat tacos, mums! Vi ska nog sätta på en film nu och sen ikväll ska jag och familjen ut och käka, de är ju mors dag idag och sånt.

Detta inlägget skulle publicerats typ för 2 timmar sen men de dampa...


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0