lisa gick nyss..



Tja, vi vet att vi är fula men vi bjuder.. Lisa gick nyss, det är träning idag men pallar inte de för har fortfarande ont. Men idag var det så sjukt gott väder! Hade faktiskt med mig kameran i skolan men när jag satte på den märkte jag att minneskortet låg kvar i datorn.. Smart sofia, smart. Nu ska jag duscha sen ska jag plugga lite matte. Imån är det fredag, har faktiskt inte en susning vad som händer efter skolan, ska fråga syster om hon vill hitta på ngt. Var länge sen nu! Sen på lördag blir det heldag med min söta familj, men vi ska ut och käka på restaurang och sånt så de e nice. Sen på söndag ska jag och alicia in till gbg och shoppa! Kanon kommer det bli, men vi hörs när vi hörs! ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0