med lisafisa

Hej bloggen! Jag och lisa kom nyss hem till mig och sitter och käkar lite nu, vi var ju med becca och ida förut sen kom felicia också, vi stack och hyrde en skräckfilm, sjukt bra, fast ingen aning vad den hette, så hyrde vi ngn annan också, den sög hårt! Hade med mig kameran men glömde såklart minneskortet i datorn, typisk mig? Jao..
Ska snart sätta på en film och bara chilla nu tror jag, kanske slänger in ett inlägg lite senare, får se om jag orkar dä. =)
Men annars hörs vi imån, hoppas ni haft en gr8 dag allihoppa! ♥





Just nu, söta med mycket fina tröjor.. heheh, detta var ju inte outfitten för den såg ni ju förut!
Lisa ♥ Hannah montana, tööööönt... :(

Gör mig glad? (a)
Postat av: marsa- Gratis bloggdesign

varsegod :D!!

2010-05-14 @ 00:13:09
URL: http://marsaan.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0