monday

Hej bloggen! Kom hem från skolan nyss, har tagit lite outfit bilder och sånt till er som jag lägger upp, nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker min vitamin well, röd blodgrapefrukt är den goaste, lätt asså! Sen ska jag käka och plugga lite, har so förhör på onsdag..Sen ikväll är det träning, fys, med en hockeytränare.. De kommer bli tufft asså, men nu innan Grekland ska jag träna som fäen asså! =)
Det är bara 11 eller 12 dagar kvar nu, åh, va underbart det ska bli asså! Helt sick.. Men vi hörs lite senare. Puss



Favorit!



Dagens ;
Jeansjacka - gina tricot
Tunika - gina tricot
Leggings - cc
Smycken & ringar - glitter bla

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

love care! ;D

har inga pengar på min mobil.. självklart<3

2010-05-31 @ 18:37:22
URL: http://emmaabg.blogg.se/
Postat av: emma

självklart att jag ska träffa dig där** hahah!

2010-05-31 @ 18:38:13
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0