monday




Mina nya converse, loveeethem!






Jaooo, har tillbringat min dyrbara tid med Sanna Andreasson idag, vi hade dock ganska trevligt...
Ne driver men idag var de chill i skolan, handbollen var inställd så jag becca carro och carro stack och käka pizza, gottt va de! =)
Sen efter skolan stack jag och sanna till kungsmässan, tog en "fika" och kolla runt lite, fick med mig en parfym också, behövdes! Nu ska vi börja göra iordning oss för klockan 7 är det träning, fys, ute :(
Hahah, men där hade ni dagens bilder iaf, kanske lägger upp ett videoklipp senare också från när jag och sanna var och "fikade", hejdåååååååå



Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-10 @ 20:14:28

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0