nice

Tja bloggen! Har precis dushat så är fräsh och sånt nu, nice! Träningen var grymt jobbig idag, först två båtvarv, ungefär 3.5 km, sen fys och sist intervallen, men nu känns det grymt bra =)
Sitter och kollar på svenska hollywoodfruar nu, fast nu är det typ sammanfattning så de är inte lika kul idag men för övrigt älskar jag de programet asså! Så grymt goa =)
Sen ska jag kolla lite bloggar smsa och sånt, mysigt. Imorgon efter skolan drar jag och brudarna hem till lisa och tränar inför aranäs open, nu jävlar ska vi komma till final och vinna där, inte åka ut i semin i sudden, nej! Är taggad som fan och det börjar inte förrän på lördag, hahah, men vi hörs imån, pusss ♥




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0