pray to be yours

Hej bloggen! Kom hem nyss, vi var ju ute och käkade, var på tio peppe, och det var grymt mycket folk och så, men de va mysigt. Efter jag hade bloggat innan stack jag och felicia och köpte morsdag present till mamma sen stack jag hem och så åkte vi till stan ju. Men ska slänga upp lite söta bilder från skövde nu. Alla är tagna med carolines camera, kolla hennes blogg också btw! http://carolinealmkvist.blogg.se



På stationen dit



Jag igår kväll, bjuder starkt!



Hihih, härlig bild på ida sweete!



Amanda, sanna & caroline ♥



HAHA, krocklen bild på zaman! =)



Zaman igen, cutie!



Hahah, tintin, grymma bilder asså :)



Zaman & Tintin .. & ngn cooling



Våra gamla ställ som alla skrv sina namn på. Caroline skickade mer bilder men dom avbröts, kanske slänger upp några mer när lisa skickat. Men nu ska jag snart hoppa in i duschen sen packa upp min väska sen ska jag faktiskt lägga mig, är sjukt trött efter helgen! Men vi hörs när vi hörs, puss ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: Caroline

Tack så mke för att du länkar,

det blir mkt roligare då ;) <3

2010-05-30 @ 21:27:05
URL: http://carolinealmkvist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0