right now





Yeeeehaaa, har städat halva rummet typ, nice, så satte mig vid datorn, heheh, men de funkar när man lyssnar på music så de e gött! Tänkte bara skriva att i helgen ska mitt handbollslag till lysekil och spela lysekils open, så kommer inte vara hemma på hela helgen, åker på fredag vid 12 och kommer hem på söndag på eftermiddagen tror jag, men det ska bli jättekul! Är dock bara reserv så får se om jag får spela så mycket men endå skoj att åka dit, får hoppas på kanonväder så vi kanske kan bada in tha sea! =)
Men slänger ju såklart upp bilder från helgen när jag kommit hem!
Nä, nu ska jag fortsätta städa, kiss&hugs

Gör mig glad? (a)
Postat av: Boolaastri

Thanks for the info!

2012-08-21 @ 17:20:14
URL: http://boolaastri.blogstie.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0