@ sarah pilman

Hej bloggen! Kom nyss hit och pillen är och äter nu, var med alleballe efter skolan, vi stack och köpte glass sen satte vi oss vid ån och snacka i det underbara vädret! Sen stack vi hem till henne och chilla på studsmattan bla. Bilder kommer senare, sen hämtade pappi mig så åkte vi till tandregleringen, och då var de bestämt, blir tandställning för mig :(
De suger hårt men får la tänka positivt att det blir snyggt efteråt! Så iaf, kom nyss hit och snart ska vi åka till ngn sjö och chilla och sånt, blir kanon! Tar med oss massa gott också, kameran är också med, awesome! =)
Men jag bloggar senare när jag kommer hem, och jag älskar vädret. 27 +, hur gött är det inte?!
Har varit ute hela dan, var en chill dag i skolan idag också, slutade 2, niiiiiiiice.



Dock suger det att mina Rayban är borta (tåååår)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0