to be whit you



Hej sötnosar! Pluggade hemma istället, kännde att jag skulle få mer gjort då. Så nu har jag precis skrivit klart engelska arbetet och sånt. Sitter och lyssnar på musik och ska snart börja platta håret sen ska jag nog dra mig mot lisa tror jag, där becca och ida också är! Vill gå till kungsmässan också, för vill köpa ett nagellack i mintfärg som jag la ut i inlägget förut om ni såg de? Tycker det är sjukt snyggt så vill gära köpa det, men får se om jag får gjort det idag i med att dom stänger fem för det är ju krister himmelfärds dag eller vad det heter. Annars köper jag nog det imån eller i helgen! Emma sa att hon tycker jag bloggar sämre nu, gör jag verkligen det? Tycker jag bloggar rätt bra faktiskt.. Jaja, men bloggar mer senare, haha, puss! ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

förut menade jag du hatade inte bloggat på två dagar men du var upptagen och hade inte tittat idag hehe ;)

2010-05-13 @ 15:56:55
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0