tränat

Hej sötnosar! Förlåt för dålig uppdatering tidigare idag men låg på altanen hela eftermiddagen, underbart skönt va det asså! Har nyss tränat, hade världens jobbigaste fys träning men det är gör gött efter ju! Fast när jag kom hem käkade jag pommes och kött och de kanske inte är lika bra?.. Aja, har nyss duschat och rakat benen iaf. Hoppas det är härligt väder imorgon så man kan gå i shorts! Har sovmorgon till 9.20 imorgon för vi ska träna med 9ornas handbollsklass imån bitti. Så slipper engelskan, ska se om jag hinner slänga in ett inlägg då när jag endå har tid liksom! :) Nu sitter jag iaf och kollar på norska hollywood fruar, så sköna är dom! Hahah, och smsar med julia darling, ska förmodligen träffa henne på torsdag innan träningen, har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli najje! Hoppas ni haft en bra dag, bloggar mer imorgon. Pussar ♥




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0