Christmas time

Nu känner man att julen kommer snart! Julpynt i dom flesta husen, peppakakor, skumtomtar och julmusik. Underbart! Älskar julen, dock tycker jag inte lika mycket om vintern hehe.. ♥ Sitter och lyssnar på all I want for christmas is you, favoritlåten :) Idag har vi varit i hyltebruk och spelat match, vann med 30-7 så var rätt onödigt att åka dit men det var kul att spela och bra spelat tjejer! När jag kom hem satte jag mig och pluggade, biologi prov på måndag och vill jag behålla mitt vg måste jag plugga, även fast det är supertråkigt..Plus att vi har musikprov på måndag också, åååh. Men sen är det slut med prov bara inlämningar och dom är inte lika jobbiga.. Nu ska jag snart äta sen ska jag gå och möta felicia så ska vi hyra film, sen kommer nog lisa också! =) Ha en bra kväll ♥




Gör mig glad? (a)
Postat av: Syedolea

Excellent site!

2011-02-09 @ 08:47:57
URL: http://syedolea.blogbow.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0