Bra

Godmorgon bloggen! Skrev ett inlägg förut men datorn krasha så fick starta om den och skriva om.. Menmen, i morse va jag ute och sålde gt och sjukt vad kallt det var! Men jaja, söndag idag, ingenting planerat, jo plugg och borde sätta igång nu så blir jag klar fortare.. Prov imorgon och är inte helt tagg på det nej.. Men igår så bloggade jag inte så bra men jag mötta lisa och felicia vid halv åtta, vi hyrde film sen stack vi hem till mig, fast vi orkade inte kolla på filmen så vi snackade och gjorde lite andra saker, spelade cod bland annat, haha skitkul! Tack för kvällen bruds ni är bra ♥ Dom gick vid tolv sen vid ett slocknade jag och ja, än så länge har det inte hunnit hända så mycket denna söndag förutom att nu snöar det ännu mer.. Pusspuss!


Bild från i början av sommaren

Gör mig glad? (a)
Postat av: Sigmundseline

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-04-08 @ 08:41:20
URL: http://sigmundseline.blogimagine.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0