Fredag imorgon

Hallå bloggen! Torsdag idag och fredag imorgon, vilket betyder helg, och bioo! Harry Potter och dödsrelikerna del 1 är det som står på schemat, med Hampus sarah och pontus, ska bli skitkul! Längtar =)
Idag var det go dag i skolan, hade engelskaprov vilket gick bra tror jag, hoppas jag får vg i engelska skulle behöva det! Igår var ju jag och mamma på aranäs öppet hus och jag fastnade för samhäll/media, estet/media eller barn/fritid. Tyckte alla linjena verkade roliga, speciellt samhäll/media! :) Jaja, sen slutade vi halv två, stack hem, åt och så, sen kutade jag ner i kylan to the dentist, gick la bra och sådära.. Sen hämtade pappa och pontus mig så åkte vi och gjorde lite ärenden och sånt, hehe, nu ska jag hoppa in i duschen och sen fortsätta kolla på Aranäs-Skövde som går på tv4 sport tror jag! ;) Puss



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0